Forget me not Tilda - Unscripted smiles
8.5.17

Forget me not Tilda

Forget me not Tilda With Springpallet

Dit kaartje heb ik gemaakt met 'Forget me not Tilda' uit de 'It's Springtime collection 2017' van Magnolia, en is gebaseerd op de schets van Cheerful Sketches.

Tilda is ingekleurd met doezelaars, geurloze terpentine en kleurpotloden. Ik heb haar verhoogd opgeplakt met foampads. Op haar beide wangetjes heb ik met een witte gelpen drie stipjes gezet. Haar boeketje vergeet-me-nietjes glittert en alle papier randjes zijn beïnkt met Distress Ink tea dye.

Het was enkele jaren geleden dat ik nog eens een Tilda'tje heb ingekleurd. Het verliep niet zo simpel, maar ik ben uiteindelijk best tevreden met mijn kleurwerk. Wat vinden jullie ervan? Kleurtips zijn altijd welkom!

Gebruikt materiaal:
  • Magnolia stempel: Forget me not Tilda with Springpallet (It's Springtime Collection 2017)
  • Tekst stempel: Nellie Snellen DTCS004
  • Papier: First Edition Papers Up up away
  • Snijmallen: Magnolia Doily Flowers, Magnolia Vintage Flowers & Leaf, Whimsy Stamps Mini Ticket Die, Nestabilities Standard Circle
  • Embossing folder: Cuttlebug Swiss Dots
  • Inkt: Distress Ink tea dye, Stazon timber brown, groene inkt
  • Overige: kanten lintje, 2 witte splitpennen, 1 groene bloemknoop, blauwe glitter, witte gelpen, Prismacolor & Staedtler kleurpotloden, doezelaars, geurloze terpentine

Forget me not Tilda With Springpallet

Challenges:
Cheerful Sketches (sketch), Magnolia Forever (flowers), Simply Magnolia (button & lace), Hanna & Friends (glitter),  Deep Ocean Challenge (anything goes), Creative Inspirations (one for the girls), Come and get it (birthday wishes), Anmacreatief (metaal: splitpennen), Creative Sketchy Girls (vlinders en/of bloemen), Simply Papercrafts (anything goes), Cute Card Thursday (anything goes).

Dit vind je misschien ook leuk:

18 reacties

  1. een heel mooi lief kaartje Myriam en een mooie kleuren combi
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart super de super mooi Myriam, de magnoliaatjes blijven toch wel héél leuk,mooi gekleurd en leuke details.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This card is darling! I love the layout. Thanks for joining us at the Come and Get it challenge. ~DT Dana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi en lief kaartje,Myriam.Schattige Tilda.Superleuk gemaakt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje, Myriam. Je kleurwerk ziet er prima uit hoor! Ook leuk DP en leuke details!
    Dank je wel voor je deelname bij Cheerful Sketches én AnMaCreatief!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wonderful sweet card :)

    thank you for joining us at hanna and friends

    x Sternenglanz

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi, ik heb je gevonden. Heel erg lief kaartje met de schattige Tilda, het inkleuren is prima gelukt. Wat een gave kaart met de neushoorns, prachtig. Je hebt tot vorig jaar toch wel een andere blog gehad of heb ik het helemaal mis.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt Myriam.
    Gezellig dat je mee doet bij onze challenge Hanna and Friends en Magnolia Forever.
    Misschien kan je je kaart ook insturen bij Paradise of Magnolia Challenge Blog.
    Liefs Bianca.
    DT - member Hanna and Friends, DT Magnolia Forever.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is een prachtige kaart. Mooie kleuren en mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje van een kaart! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love your coloring!! The papers and image are fab!Thank you for sharing your wonderful project with us at Come And Get It challenge.Neva

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely card. Nicely designed. Thank you for joining us at Come and Get it this week. Hope to see you back here again soon. Judy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart. Prachtig gedaan. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
    grtjs
    Claudia

    DT Creative Sketchy Girls

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be
    *********************************************************************************
    Awesome Card. I love it. Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.

    Hugs
    Claudia

    DT Creative Sketchy Girls

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutslmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful card thank you for joining us at Simnply Magnolia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. beautiful card, I love the flowers. thank you for joining us at creative inspirations.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heel mooie kaart Myriam, fijn dat je meedoet bij CSG!
    Nancy
    DT CSG

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart! Heel mooi ook die onderste foto, waar zo mooi de 'hoogtes' op te zien zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje.
Thank you for leaving a comment.